четвер, 14 грудня 2017 р.

Модуль 2 Рефлесія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу пректів, а саме:
при використанні методу проектів у навчальному процесі, учні краще залучаються до вивчення теми тому, що проекти стосуються їх реального життя.

На мою думку, найголовнішою перевагою є те, що метод проектів формує в учнів загальноосвітні вміння і навички такі як:

  1. Рефлексивні вміння
  2. Пошукові (дослідницькі) уміння
  3. Уміння й навички роботи в співробітництві
  4. Менеджерські вміння й навички
  5. Комунікативні вміння
  6. Презентаційні вміння й навички


Опрацювавши даний модуль, я систематизувала свої знання про навички 21 століття, метод навчальних проектів та інших інноваційних педагогічних технологій. Також я ознайомилася з прикладами портфоліо, шаблон вивчення плану теми та форми оцінювання портфоліо. 
 З даного модуля я зрозуміла, що метод проектів є невід’ємною частиною навчального процесу. Адже саме при виконанні дослідницьких проектів в учнів формуються навички і вміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Модуль 11. Рефлексія З усього того чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде  з...